The Necklace
S1, E1: Dr. Jason Bull (Michael Weatherly), the brilliant, brash founder of a prolific trial consulting firm, combines psychology, human intuition and high tech data to create winning strategies that steer high-stakes trials in his clients' favor, on the series premiere of BULL. (TV-14 D, L, V)