S1, E6: Ro-hee's escape from Mo Eun-sun and Jaden is short-lived, as Jaden catches her. Myeong-jun finds himself waking up on a stowaway boat. He puts his life on the line and fights to return to Ro-Hee. Meanwhile, Sang-yun, who learns from Myeong-jun about Ro-hee's partially recovered memory, hears shocking news of a murder case while chasing Cheol-won.