The Netherworld Sorceress
S1, E3: The head of British HQ, Sir Edward Lamperd, comes to Japan to put Moroha's powers to the test. Meanwhile, Shizuno's brother Tadanori tries to advance himself politically by manipulating Moroha and Shizuno.