The New F-Word: Forgiveness
S1, E6: Brooklyn's excessive drinking habits have Ben and Jewel worried that she’s heading down the wrong path again. Meanwhile, Benji's grandiose wedding plans hit a road block when costs start to add up. The chaos continues when Cyrene is the only sister chosen to be a bridesmaid, leaving Brooklyn and Britney out of the bridal party.