The New Hotness
S4, E1: Captains Strand and Vega along with the members of the 126 are called into action to a county fair when a “Derecho,” a series of fast-moving group of severe thunderstorms hit Austin, causing hurricanic and tornadic-force winds, heavy rains, flash floods and a wide path of destruction. Owen’s newfound passion for motorcycling puts him on a potentially dangerous path. Tommy has the potential for a romance when she meets an attractive single father (guest star D.B. Woodside). And as T.K. and Carlos prepare for their wedding, a secret from Carlos’ past may stand in their way to happiness.