시즌 1, 에피소드 12: After imprisoning Jack (Sebastian Stan) and David (Chris Egan) for treason, Silas (Ian McShane) continues with his plan to hand over Port Prosperity to long-time enemy Gath. Meanwhile, Michelle (Allison Miller) seeks a way to keep David alive. Also stars Susanna Thompson and Dylan Baker.