The New King, Pt. 2
S1, E13: Jack (Sebastian Stan) and William (Dylan Baker) make plans for Jack to take his father’s place as King of Gilboa. To everyone’s surprise, Silas (Ian McShane) is alive and David (Chris Egan) escapes Shiloh to warn Silas about the chaos to come. Also stars Allison Miller, Susanna Thompson and Eamonn Walker.