The New Normal
Сезон 1, серия 5: Juliana returns home, only to discover new clues that lead her closer to unravelling the mystery behind the films. Meanwhile, Joe faces a tough debriefing upon his return home. Kido begins his investigation into the events surrounding the Crown Prince's Speech, while Tagomi and Wegener make a last-ditch attempt to complete their mission.