The New Ron
Сезон 1, серия 3: Kim’s attempt at making over Ron backfires when a new haircut turns him into a preening hottie. Meanwhile, an offhand comment from Ron to harmless Billionaire Señor Senior, Sr., and his son Señor Senior, Jr., creates a new breed of villain.