The Next Day
S5, E6: When Alicia and Cary represent a client who has left Lockhart/Gardner to go with Florrick/Agos, Will and Diane intentionally delay turning over the case files to the new firm. Also, Marilyn, Peter's ethics council, tries to give advice to Alicia, and Will's colleagues are surprised at the new intensity he displays in the wake of the upheaval at the firm. Richard Kind guest stars as Judge Davies, Mamie Gummer returns as Nancy Crozier and Emmy Award winner Edward Herrmann returns as Lionel Deerfield.