The Next Month
S5, E8: As Florrick/Agos move into their new offices, Alicia represents an undocumented immigrant who faces deportation unless he testifies against a member of a drug cartel. Also, Marilyn is concerned about the ethical ramifications when Eli reconnects with Natalie Flores, and Robyn tries to be more like Kalinda. America Ferrera returns as Natalie Flores.