The Night Before Christmas
S1, E2: Buddy Valastro goes up against famed glassblower Deborah Czeresko to make light-filled creations for judges Jason Chatfield and Courtney Quinn. Buddy's piece depicts Santa tangled up in holiday lights, and Deborah's work incorporates glass and neon.