The No Fall Zone
Сезон 1, серия 2: Big mountain skier Angel Collinson boasts the most important achievements in the sport, from first place trophies to best lines ridden. Seeking to cross new limits, she says yes to riding some of the steepest spines in Alaska for a new film. But when she loses control of her skis in the middle of a high-speed descent, Angel starts falling down a 1000-ft slope—and only stops at the bottom.