The North Star
S4, E6: After a cautious reunion with Margaret in New York City, Nucky heads to Tampa to work out details of his land deal with Bill McCoy. While there, he reconnects with Sally Wheet. Richard Harrow returns to Atlantic City and makes a confession to an ailing Paul Sagorsky, who encourages him to get over the past and return to Julia and Tommy. Having lost J. Edgar Hoover's confidence, Agent Knox finds a new way to gain Eli's trust. Meyer Lansky decides to go it alone on the Tampa land deal when Lucky Luciano gets spooked by an investor, Vincenzo Petrucelli, who has ties to Joe Masseria in New York. Chalky takes his frustrations out on Daughter Maitland.