The Note
S1, E4: In the peak of the 'Disco Sucks' phase of 1970s America, rock DJ Steve Dahl staged one of radio's most infamous publicity stunts: blowing up disco records at a Chicago White Sox game. It wound up being the first shot in a dance music revolution.