시즌 5, 에피소드 6: Nurse Baker’s husband comes for a visit, but she has been confined to quarters by Margaret. Hawkeye and B.J. scheme to get the two together in her tent, informing Margaret and the rest of the camp that they’ve placed a sick patient under quarantine in the tent. Margaret eventually finds out, but she becomes overwhelmed by emotions and doesn’t press charges.