The Ny Bubble with Stephen Colbert!
S5, E10: In the season finale of Billy on the Street, Billy is joined by Emmy-winner Stephen Colbert to play La La Land or Nicki Minaj? Later, everyone's favorite contestant Elena is back to answer your Twitter questions!