The Oath
Сезон 1, серия 12: One of Elizabeth's agents has key intel for sale, but she and Philip find themselves taking increasingly greater risks for what could well be a set-up. Meanwhile, Stan's pursuit of Directorate S suddenly begins to yield unexpected results.