The Odd Triple
시즌 3, 에피소드 14: Jack Dalton wants MacGyver's help in a new scheme. A wealthy woman has just acquired some valuable jewels and wants Jack to fly her back to her home in France, but when they land Jack and MacGyver are arrested and accused of theft.