The Oddfather
시즌 1, 에피소드 3: Bubbles accidentally activates her 'Devolutionizer' device (age-reversing machine), affecting the entire cul-de-sac. All the Oddbods devolve into Babybods; that is, all except Fuse, who's returning home from a fishing trip. It's time for Fuse to 'Nanny-up' and keep his temper in check.