The Offer
S3, E16: Still weighed down by his last meeting with Ra’s al Ghul, Oliver returns home to find a new villain and his crew have started terrorizing Starling City – Michael Amar AKA Murmur (guest star Adrian Glynn McMorran), a man whose mouth has been sewn shut. Meanwhile, Laurel and Nyssa bond over their issues with their fathers and Nyssa make Laurel an offer. Thea is forced to come to terms with her father after Oliver brings Malcolm to the loft to recover, and Lance shuts out both Laurel and the Arrow.