The Old Country Bumpkin Gets Enraged by the Bad Guys
S1, E5: Beryl encounters a pickpocket. Seeing the despair in her eyes, he confronts her in an attempt to get her to open up, but it’s not as easy as he thinks. With the help of Allucia and Lucy, he strives to help her free herself from the clutches of shadowy forces and the evil that binds her.