The Old Country Bumpkin Goes to the Capital
S1, E1: Beryl Gardenant lives a quiet life running a dojo in the backwaters, until Allucia, his former student, appears with a new job for him – special instructor to the knights she commands! Beryl accepts the job, but Vice-Commander Henblitz doesn’t think he’s up to the task and challenges him to a duel.