The Old Country Bumpkin Takes Flight With a Monster
S1, E4: To protect the new adventurers, Beryl faces off against a dangerous monster. Unlike other opponents, it acts on instinct, and he’s drawn into a ferocious battle, unable to get a read on its moves. Later on, he faces an encounter that will turn his future upside down.