The Older and Younger Sister's Founder's Festival
T1, E6: Tomoya goes to Furukawa's house to pick up Nagisa and Fuuko and head off to school. Once at school, Fuuko tries to find people to attend her sisters wedding. Nagisa invites Fuuko's sister to the Founders Festival.