The One About the Recent Troubles
S3, E1: Season three premiere. A storm is brewing at Reddick, Boseman & Lockhart when revelations of past indiscretions involving a partner come to light. Right when she thought the world couldn�t get any crazier, an incident at home pushes Diane to her breaking point. Meanwhile, Lucca is brought a new opportunity while Marissa teaches Maia to toughen up.