The One After the Superbowl Part I
S2, E12: Ross goes to visit Marcel while on a trip to California, and finds that the monkey is working in commercials. Joey gets his first fan letter and ends up dating the woman, who turns out to be a stalker who thinks that the happenings on Days of Our Lives are real. Phoebe is asked to sing for the children at the library, but their parents are horrified by her lyrics.