The One-Eyed Man
S4, E8: Avasarala faces fallout for the UN’s military mission. Ashford and Drummer makes big decisions about their future within the OPA. A spreading illness on Ilus takes a toll on Amos. Alex and Naomi’s attempt to rescue the Barb turns desperate.