시즌 5, 에피소드 23: Chandler decides the only way to mend his friendship with Joey is to fly out to Vegas and visit him. Phoebe is determined not to be left out on another adventure, so everyone winds up going. Trouble is in the water, however, when Chandler finds out that Monica had lunch with Richard.