The One That Could Have Been, Pt. 1
시즌 6, 에피소드 15: Barry and Mindy's impending divorce prompts the gang to fantasize about what their lives might be like if they'd all taken different courses. Ross is still married to Carol, and Rachel is married to Barry, but fawning over famous soap star Joey Tribbiani. Monica is still fat and dating a doctor. Chandler is an aspiring writer and Phoebe is a Wall Street shark for Merrill Lynch.