S4, E2: When Roger discovers that someone has maxed out his credit card, he is certain it is identify theft and is determined to bring down the crook. After playing Matlock for a few days and dishing out some street justice, he realizes things are not quite right and seem all too familiar. Meanwhile, the rest of the Smith family gets sucked into a mean game of Simon.