The One Where Chandler Takes a Bath
T8, E13: Monica turns Chandler on to the concept of a bath to relax, complete with scented oils and candles. Ross and Rachel toss baby names back and forth while deciding whether to learn the baby's sex. Joey still likes Rachel, a fact that Monica, Chandler and Phoebe discover by a little detective work.