시즌 2, 에피소드 20: Phoebe's world view is shattered when she learns how "Old Yeller" really ends. Monica becomes jealous when Richard begins going out with other people, namely Joey and Chandler. And Rachel becomes upset when she learns that Ross has planned their whole life together.