The One Where Paul's the Man
Сезон 6, серия 22: While Ross and Elizabeth are on a romantic weekend getaway at her family's cabin, Elizabeth's father and Rachel show up unexpectedly. Chandler pretends to get upset when Monica puts her name down on a wedding list, but secretly he is planning to propose.