The One With All The Pick-Up Lines
시즌 1, 에피소드 3: Hosts Lance Bass and Christina Milian bring in the ultimate player, Bill Bellamy, to teach the housemates how to up their dating game in a pick-up challenge that has everyone fighting to get those digits 90's style!