The One with Barry and Mindy's Wedding
시즌 2, 에피소드 24: Rachel agrees to be maid of honor at her ex-fiancé's wedding, but a fashion faux pas focuses attention away from the bride. To get a role in Warren Beatty's new movie, Joey needs to practice kissing...guys. Monica ponders her future with Richard and Chandler falls for a mystery woman on the Internet...who turns out to be Janice!