The One with Chandler and Monica's Wedding, Pt. 1
시즌 7, 에피소드 23: As the relatives gather for Monica and Chandler's wedding, Chandler finally realizes the magnitude of what he's doing. Joey finds out that he must choose between a major film role and attending the nuptials.