The One with Chandler's Work Laugh
S5, E12: An upset Ross dates Janice after discovering that Emily is getting remarried. Monica hates the fake laugh that Chandler uses in response to his boss' terrible jokes. Rachel overhears Monica talking about her. (Original Broadcast: Season 5, Episode 12)