The One with Joey's Big Break
시즌 5, 에피소드 22: Joey and Chandler take a road trip to Las Vegas, where Joey has landed the lead role in a movie. But the two argue and Joey goes on alone. Rachel has an eye infection. (Original Broadcast: Season 5, Episode 22)