The One with Phoebe's Rats
시즌 9, 에피소드 12: Monica invites Rachel's workplace rival (Dermot Mulroney) to her birthday party; Joey flirts with Emma's new nanny (Melissa George); Phoebe and Mike (Paul Rudd) take care of a litter of rats.