The One with Princess Consuela
S10, E14: Rachel nearly gags on her meal when she secretly meets at a restaurant for a job interview and sits right next to the table where her current boss is dining. Phoebe considers legally changing her married name to something more exotic. Meanwhile, Joey feels abandoned when Monica and Chandler try to buy a house, but Joey finds solace with the sellers' precocious 8-year-old daughter, Mackenzie (Dakota Fanning - "The Cat In the Hat").