The One With Ross's Library Book
시즌 7, 에피소드 7: Ross discovers that his dissertation is in a section of the library where students go to have sex. Chandler's ex-girlfriend Janice manipulates Monica and Chandler into inviting her the wedding. Rachel and Phoebe meddle in Joey's relationship with Erin.