The One With Ross's Wedding Part II
S4, E24: Phoebe tries to warn the friends that Rachel is coming to London. A drunken Chandler and Monica have sex. Ross' father argues with Emily's father about wedding expenses. Rachel sneaks into the church, surprising Ross, but she doesn't tell him that she still loves him. While reciting his vows, Ross mistakenly calls Emily "Rachel." Part 2 of 2 (Original Broadcast: Season 4, Episode 24)