The One with the Cat
시즌 4, 에피소드 2: Phoebe believes that the cat that jumped into her guitar case in Central Perk contains the spirit of her adoptive mom. Joey's attempt to sell his entertainment center proves hazardous. (Original Broadcast: Season 4, Episode 2)