The One with the Creepy Holiday Card
시즌 8, 에피소드 11: Ross starts to panic when Mona gets an idea to send out a holiday card for the two of them, thinking that their relationship is starting to move too fast. Chandler's newly divorced boss tries to get Monica and Chandler to come out to dinner with him, but Monica can't stand him. Rachel's hormones start acting up due to her pregnancy, causing her to hit on almost every guy she meets.