The One with the Embryos
S4, E12: Phoebe undergoes an embryo implant procedure to become a surrogate mother for her brother (Giovanni Ribisi) and his wife (Debra Jo Rupp); Monica and Rachel wager their apartment in a trivia game against Chandler and Joey.