시즌 3, 에피소드 18: A desperate Monica agrees to a date with one of her restaurant customers, who turns out to be very, very well-off. Phoebe's half-brother visits and announces he is getting married to a much, much older woman. And Chandler uses a hypnosis tape to quit smoking, with surprising results.