시즌 8, 에피소드 4: Monica and Chandler return from their honeymoon with stories of a couple that they met on the flight back, but soon discover that the couple gave them a wrong number. Ross and Rachel disagree over who came onto whom when they hooked up. He wants to prove it and accidentally reveals that he has the encounter on videotape.