The Only Mages in the World
Сезон 1, серия 1: On the night of a blood-red full moon, Kohinata Mangetsu, a completely ordinary high school student, returns to her classroom to retrieve something she forgot... and finds herself caught up in GRANBELM, a battle to determine who is the one true mage. Shingetsu, a girl participating in the battle, tells her that the world once overflowed with magic. Confused, Mangetsu tries to run away, but then...