The Only Way Out Is Through
Сезон 22, серия 8: Benson helps two sisters get closure from a harrowing childhood assault. Kat's cousin reaches out for help. Guest starring Crystal Luca-Perry, Nicola Rossi, Sydney Elise Johnson and Jane Bruce.